Sprawdzone ćwiczenia na zgubienie oponki z brzucha

Każda kobieta marzy o płaskim brzuchu i tali osy, niestety pozbycie się oponki z brzucha wymaga systematycznych ćwiczeń i dość ciężkiej pracy. Regularne ćwiczenia mogą nam dać efekt nawet po kilku tygodniach od ich rozpoczęcia!

Ćwiczenia na płaski brzuch warto rozpocząć od czegoś prostego i przyjemnego, ćwiczenia z hula hop, mogą nam znacznie pomóc w pozbyciu się tłuszczyku na naszym brzuchu. Warto także pamiętać o odpowiedniej diecie, jeżeli nie wiecie, co powinniście jeść, aby mieć płaski brzuch, sprawdźcie artykuł na naszym zaprzyjaźnionym blogu: Te 5 produktów pomoże ci zgubić brzuszek! Pamiętajcie także o tym, aby codziennie wykonywać ćwiczenia kardio, bieganie, jazdę na rowerze, szybkie spacery.

Ćwiczenia na mięśnie brzucha, warto wykonywać w późniejszym etapie, czyli dopiero kiedy będzie on nieco szczuplejszy. Tłuszcz na brzuchu odkłada się głównie dlatego, że prowadzimy tryb siedzący i mamy mało ruchu. W większość przypadków wystarczą 2-3 tygodnie intensywnych spacerów, czy też biegania, a powinniśmy zauważyć spadek wagi. Ćwiczenia na płaski brzuch powinniśmy rozpocząć bez obciążeń. To powinno pomóc w spaleniu reszty zbędnego tłuszczu. Dopiero wtedy możemy zacząć ćwiczenia z obciążeniami.

źródło: pixabay.com

3 sprawdzone ćwiczenia na mięśnie brzucha

Ćwiczenie 1: Kładziemy się na macie, tak by nasza głowa znalazła się bezpośrednio pod np. żyrandolem bądź innym charakterystycznym miejscem na suficie. Przez całe ćwiczenie powinniśmy być wpatrzeni właśnie w ten punkt. Ważne, aby nie zginać głowy w trakcie wykonywania brzuszków. Nogi powinny być ugięte w kolanach, a ręce splecione na szyi. Następnie nabieramy powietrza, unosimy głowę, barki tułów – najwyżej jak tylko możemy, w tym czasie robimy także wydech. Następnie opuszczamy je i nabieramy powietrza w płuca. Przez kilka pierwszych dni robimy trzy serie po 10 powtórzeń, następnie stopniowo, zwiększmy liczbę powtórzeń. Między seriami warto robić 1- minutowe przerwy.

Ćwiczenie 2: Kładziemy się na plecach, a nogi prostujemy, ręce kładziemy wzdłuż tułowia. Odrywamy nogi od podłoża i uginamy kolana, następnie podciągamy je do klatki piersiowej, w tym czasie wydychamy powietrze. Nogi opuszczamy na matę i robimy wdech. Wykonujemy 3 serie po 10 powtórzeń, na początku stopniowo zwiększamy liczbę powtórzeń. Po kilku treningach warto sobie je trochę utrudnić, spróbujcie nie opuszczać nóg na matę – po wyprostowaniu staraj się je utrzymywać na wysokości 10-20 cm nad podłożem.

Ćwiczenie 3: To ćwiczenie zapewni nam piękną talię. Stajemy przed lustrem w lekkim rozkroku, nogi i plecy prostujemy, a ręce opuszczamy wzdłuż tułowia. Następnie robimy skłony, wyginając się jak najbardziej, pamiętajcie jednak aby nie pochylać się na przód, plecy muszą być proste, inaczej ćwiczenia nie przyniesie zadowalających efektów. Ćwiczenia zacznijcie od 3 serii po 10 skłonów na każdą stronę. Później warto sobie nie co, to ćwiczenie utrudnić i na przemian unosić ręce nad głowę, w późniejszym czasie możemy także dołożyć ciężarki.

One thought on “Sprawdzone ćwiczenia na zgubienie oponki z brzucha

  1. Musze sie wam pochwalic w koncu schudlam – 9 kg. Zdrowa dieta i ćwiczenia to klus do sukcesu. Staram się aby w każdym posiłku była odpowiednia ilość węglowodanów 😉

Comments are closed.